2013. július 22., hétfő

Reggelt!

Jó reggelt! Úgy öt óra körül valami kóbor kutya miatt eszeveszett ugatásban voltak a kutyák az utcában és ha már felébredtem, gondoltam kihasználom az alkalmat. Hamar felöltöztem, leakasztottam a kajakot és a hajnal már a Dunán ért.
Jó néha máskor lenni helyeken, mint amikor rendesen szoktunk. Ugyanaz a hely egészen más arcát mutatja és igazán akkor ismerünk meg valamit, ha több szemszögből is látjuk. A Duna ezen arca is tetszik nekem. (Katt a képekre a nagyobb nézetért!)
(További fotók - amiket ide nem szúrtam be - nagy méretben ide kattintva nézhetőek meg.)
A parton ilyenkor még szinte senki sincs, csak néhány elszánt horgász lógatja a lógatnivalóját. Mivel a rögtönzött túrára nagyjából két órát szántam, a kedvenc kavicsszigetemet céloztam meg. Hamar elértem. A tracklog itt:
Ha már ott voltam a szigeten, hamar összeszedtem a szemetet, amit mások elszórtak. Szerencsére eldobtak egy zacskót is és ebbe bele tudtam szedni a flakonokat, zabpelyhes zacskót, zsebkendőket. Azt persze nem értem, hogy másnak hogy nem törik le a keze, amikor egy ilyen szép helyen eldob akármit. Én fizikai fájdalmat éreznék, ha valaki szemetelésre kényszerítene... Nem vagyunk egyformák, szerencsére.
Miután elindultam hazafelé, arra lettem figyelmes, mintha a víz közepén madarak üldögélnének. Közelebb érve aztán láttam, hogy eléggé lement már a Duna és előjött a szobi zátony. Nagy élmény a Duna közepén, térdig érő vízben sétálgatni.
A reggel nagyon szép volt ma is, néhány kisebb felhőtől eltekintve szikrázóan kék volt az ég. Az idő is kellemes volt, nem volt melegem és nem is fáztam. Vannak tökéletes pillanatok az életben és én ma reggel megéltem egyet.
Mindig megfogadom, hogy csinálok még ilyet és így teszek most is. Ha valamiért nem tudok visszaaludni, ezentúl a Dunának megyek bánatomban. ;)

2 megjegyzés:

  1. Ez a kavicssziget, maga a tökély, tavaly volt szerencsém kajakkal bejárni. Szép volt nagyon: http://szigetkozpeca.blogspot.hu/2012/08/balin-az-esztrgomi-ersek-gyumolcsos.html

    VálaszTörlés