2013. június 30., vasárnap

Hogy a viharba ne?!?!

Enyhe telünk van. Már egy hete. Már egy hete nem tudtam miatta evezni. Viszketett már a tenyerem, úgyhogy ma a viharos szél ellenére csak vízre szálltam.
Ilyen élményem még nem volt. A hullámok a Dunán át-átcsaptak a kajak felett. De szerencsére 20 perc alatt elértem az Ipolyt, az Ipoly pedig csendes volt. Persze borzolta kicsit a szél, de ki lehetett bírni.
A matricák viszonylag jól vizsgáztak. Az orron elhelyezett sárkányfejet sikerült egy fatörzsön kicsit meghúzni egy kikötésnél. A hajó tetején elhelyezett dupla sárkányfej viszont elkezdett feljönni. Ezen a rücskös felületen ezexerint nem tapad rendesen ez a matrica.
A szél ellenére csak megcsináltam a szokásos kiskörömet Ipolydamásd utánig. Íme:
Aztán hazafelé vettem az utamat és ahol nem sütött a nap, szabályosan hideg volt. De a látvány akkor is megérte.

Magamhoz képest szokatlanul korán partra szálltam és este nyolcra már idehaza is voltam. Holnap kipróbáljuk a piros hajót, majd mesélek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése